Moją pasją jest rozwój i praca z ludźmi.
Wspomagam biznes w osiąganiu celów, poprzez warsztaty; szkolenia oraz coachingi.
Największą wartością dla mnie jest inspirowanie innych do zmian w życiu zawodowym i osobistym.
Serdecznie zapraszam do współpracy.
SZKOLENIA
1
Akademia Managera
szkolenia
warsztaty
coaching
COACHING
1
Coaching zespołowy
Coaching zespołowy wspiera procesy grupowe w zespołach i grupach projektowych.
Ta metoda pracy może być wykorzystywana, gdy tworzy się nowy zespół, zespół jest w kryzysie lub kiedy zależy nam na szybkim podniesieniu efektywności.
Coaching zespołowy to sposób pracy z zespołem, w którym coach wspiera zespół w podnoszeniu jego efektywności – zadaniowej i relacyjnej.
W trakcie coachingu cele do pracy definiuje zespół jak również odpowiedzialność za wybory i decyzje są po stronie zespołu.
2
Coaching grupowy
Zaczynając od przygotowania uczestników do pełnienia roli managerskiej, poprzez budowanie i naukę zarządzania zespołem, uczę jak radzić sobie w sytuacji zmiany lub trudnych sytuacjach konfliktowych.
PODSTAWY PRZYWÓDZTWA
BUDOWANIE ZESPOŁU
2
Efektywność osobista
ZARZĄDZANIE W SYTUACJI ZMIANY
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
Coaching grupowy polega na pracy coacha z grupą kilku, kilkunastu osób nad tym samym tematem.
Ten rodzaj coachingu jest stosowany w pracy z grupą ludzi o podobnych potrzebach – homogeniczną.
Coaching grupowy może być praktykowany w ramach jednej firmy, organizacji. Tematem wspólnym może być np. wsparcie poszkoleniowe dla managerów, praca nad umiejętnościami liderskimi czy wsparcie w programach sukcesji lub talentów.
3
Coaching kariery
Coaching kariery skierowany do osób, które chcą pracować nad rozwojem swoich
umiejętności (liderskich, prezentacyjnych, komunikacyjnych itp.) Skierowany do talentów, mentorów, sukcesorów i managerów. Pracujemy nad budowaniem własnej marki w organizacji i zaplanowaniem swojej ścieżki kariery w odpowiedni i efektywny sposób.
WSPARCIE ROZWOJOWE
ASSESSMENT CENTER
DEVELOPMENT CENTER
TEAMBUILDING
TESTY OSOBOWOŚCI
Uczę jak zarządzać sobą w czasie, budować postawę asertywną, prowadzić skuteczne i efektowne prezentacje biznesowe czy spotkania z zespołem.
SZTUKA PREZENTACJI
ASERTYWNA
KOMUNIKACJA
ZARZĄDZANIE
SOBĄ W CZASIE
3
Obsługa klienta i biurowy savoir-vivre
Pomagam zrozumieć jak powinien być traktowany klient, zarówno ten zewnętrzny jak i wewnętrzny, uczę zasad biurowej etykiety i pracuję nad poprawną komunikacją zarówno interpersonalną jak i pisemną.